Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

SKL-Slotbijeenkomst

21 juni 2024 @ 13:00 - 17:00

Slotbijeenkomst : Excelleren in Klantgerichtheid; werken aan enthousiaste klanten, medewerkers, partners en aandeelhouders.

 

Door: Jean-Pierre Thomassen

 

21 juni 2024 van 13.00 – 17.00 uur, Merode te Stein.

Het seizoen loopt al weer ten einde, maar voor de zomervakantie halen wij nog één keer alles uit de kast tijdens onze slotbijeenkomst. Jean-Pierre Thomassen komt ons inspireren om te kunnen excelleren in klantgerichtheid. Jean-Pierre heeft al vele boeken geschreven over service excellence en is thuis in vele branches van consumentenmarkt tot B2B en publieke organisaties.
Jean-Pierre gelooft in de kracht van enthousiaste klanten, maar deze krijg je niet door een ‘projectje’. Een structurele holistische aanpak is hiervoor nodig waarbij je alle onderdelen in je organisatie moet betrekken. De expertise van Jean-Pierre kan samengevat worden in de volgende vijf thema’s:

1.    Waardegedreven strategische B2B-marketing: organisaties helpen om keuzes te maken in welke klanten wel/niet te bedienen en welke waarde te bieden die zowel zorgt voor enthousiaste klanten als aandeelhouders.

 

2.    Klanten segmentatie: segmentatie van het klantenbestand op basis van de waarde van de klant als de waarde voor de klant. Dit vormt de basis voor passende waardeproposities.

 

3.    Klantvisie: het op basis van input van klanten, medewerkers, partners en managers concretiseren van een uitzonderlijke klantklantbeleving,  de ambities hieromtrent en de route om deze te realiseren.

 

4.    Servicegaranties: het concretiseren van de kwaliteit van de dienstverlening en deze vertalen naar harde beloften voor de klant.

 

5.    Klantreizen: het samen met klanten en medewerkers in beeld brengen van de huidige klantreizen en het bepalen en implementeren van maatregelen om zo een uitzonderlijke klantbeleving te realiseren.

 

Kortom een slotbijeenkomst die u niet mag missen. U krijgt veel inzichten, tips, do’s en don’ts om tijdens uw vakantie over na te denken om uw organisatie in de 2e helft van het jaar te transformeren naar een duurzame klantgerichte organisatie.

Gegevens

Datum:
21 juni 2024
Tijd:
13:00 - 17:00