Wie is wie?
“Vraag het gewoon eens aan een collega. Daar wordt je allebei slimmer van!”
Kunt u zichzelf introduceren?
- Professional op het gebied van Operational Excellence, Continuous Improvement en Customer Satisfaction & Quality in diverse bedrijfstakken en disciplines.
- Momenteel werkzaam als Senior Lean Consultant bij Mercedes-Benz Customer Assistance Center in Maastricht. Doel: Customer Care als mede-onderscheidend criterium voor Mercedes-Benz als luxury brand.
Hoe bent u bij Kwaliteitskring SKL terecht gekomen? En hoelang bent u al lid van SKL?
Via Kwaliteitskring Noord-Limburg (lid sinds ongeveer 1995) bij SKL terecht gekomen. Was op zoek naar collega’s op het gebied van TQM om van te leren en kennis te delen.
Welke meerwaarde heeft het lidmaatschap van SKL voor u?
Door de combinatie van netwerken, kennisoverdracht/seminars, bedrijfsbezoeken en workshops op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen. Leren van anderen hoe alles wat met kwaliteit te maken heeft praktisch kan worden toegepast. Of juist niet. Eigen kennis klankborden en delen. Gebruik maken van kennis en inzichten van andere collega’s, bedrijven en bedrijfstakken.
Heeft uw oproep in de vorige nieuwsbrief tot het gewenste resultaat geleid?
Ja. Ik was op zoek naar een goede Lean Six Sigma Green Belt training voor 2 nieuwe collega’s. Vrij snel 2-3 reacties mogen ontvangen van collega-leden, die geleid hebben tot gesprekken, waarvan 1 goed aansluit bij de behoefte. Momenteel in gesprek over evt. vervolg.
|